MPL futárszolgálat

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küldd a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a szállítási időpont módosítására, valamint a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.

Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Szállítási költségek

MPL csomag szolgáltatás díjai

Csomag alapdíj (1 kg-ig, 2 munkanapos, 1 csomag/címzett)
- Házhoz kézbesítéssel: 900 Ft
- Postán maradó v. Posta Pont Csomagautomata: 725 Ft
+ Árufizetés
- Banki átutalással: 185 Ft
- Készpénzes fizetéssel: 485 Ft

Ingyenes szállítás: Banki átutalással való fizetés esetén 30000 Ft felett


Külföldre történő szállítást a Szolgáltató nem vállal.

Lehetőség van arra is, hogy a Vásárló saját maga szervezze meg házhozszállítást egy általa választott futárszolgálattal. Ez esetben a Vásárlónak kell gondoskodnia, minden a kiszállítás megszervezésével együtt járó feladatokat és köteles a futárszolgálatnak kifizetni a kiszállítás költségét.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-3 munkanap, amennyiben nem az előre utalásos, 1 napos gyorspostát válassza szállításkor, ebben az esetben a szállítás időtartama 1 munkanap.

Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Személyes átvételre a Szolgáltató üzlethelyiségében (cím: Vitalitás Egészségtár - 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 7. - előre egyeztetett időpont alapján) biztosít lehetőséget. A megrendelés átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató emailben tájékoztatja a Vásárlót.