A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta futárszolgálatával, az MPL-lel történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a csomag Szolgáltatótól való átvételét követően e-mail értesítést küldd a Vásárlónak, mely e-mailben található linkre kattintva a Vásárlónak lehetősége van a szállítási időpont módosítására, valamint a csomagszám alapján, a küldemény online történő követésére.

Kiszállítási idő: 2-5 munkanap
Szállítási díjak: Az ország területén történő rendelés esetén a csomagküldési díj a vásárlót terheli, de ezen felül a webáruház nem számol fel további költséget.

Szállítási költség házhoz utánvétel fizetési mód esetében :
50.000 Ft alatti rendelés esetében: 1600 Ft
**50.000 Ft feletti rendelés esetében: ingyenes

Szállítási költség postapontra történő szállítás, ill. postán maradó csomagok esetén  utánvétel fizetési mód esetében:
50.000 Ft alatti rendelés esetében: 1300 Ft
**50.000 Ft feletti rendelés esetében: ingyenes

Szállítási költség házhoz, postapontra történő szállítás, ill. postán maradó csomagok esetén  előre utalás és bankkártyás fizetési módok esetében:
50.000 Ft alatti rendelés esetében: 1300 Ft
**50.000 Ft feletti rendelés esetében: ingyenes

10 kg feletti súlyú szállítási csomag esetében 300 Ft pótdíj fizetése szükséges, melyről visszaigazoló e-mailünkben értesítjük Önt.

Nyíregyházán és vonzáskörzetében* a házhozszállítás díja bármely fizetési mód használatával csak 500 Ft**!
 (*: Borbánya, Kertváros, Nyírszőlős, Oros, Sóstófürdő, Sóstóhegy)

Külföldre történő szállítást a Szolgáltató nem vállal.

Lehetőség van arra is, hogy a Vásárló saját maga szervezze meg házhozszállítást egy általa választott futárszolgálattal. Ez esetben a Vásárlónak kell gondoskodnia, minden a kiszállítás megszervezésével együtt járó feladatokat és köteles a futárszolgálatnak kifizetni a kiszállítás költségét.
Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

a)    a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)    a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Személyes átvételre a Szolgáltató üzlethelyiségében (cím: Vitalitás Egészségtár - 4400 Nyíregyháza, Dózsa György u. 7. - előre egyeztetett időpont alapján) biztosít lehetőséget. A megrendelés átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató emailben tájékoztatja a Vásárlót.